عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 924
نویسنده : علیرضا

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تازه ترین تصمیم هیات مدیره بانک مسکن و کار کارشناسی مجموعه برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک مسکن تصمیم بر این شده تا سقف وام ساخت مسکن از طریق اوراق حق تقدم و صندوق پس انداز مسکن به 50 میلیون تومان برسد.

مسوول بانک مسکن:بخشنامه افزایش وام ساخت تا فردا صادر می شود

یک مقام مسوول با تایید این خبر به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت:بخشنامه ای تنظیم شده که بر اساس آن از محل اوراق حق تقدم و از محل حساب صندوق پس انداز مسکن وام ساخت مسکن به 50 میلیون تومان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد این بخشنامه تا فردا صادر می شود ادامه داد: بر اساس این بخشنامه اعضای یک خانواده (پدر،مادر،برادر و خواهر) می توانند تواما با داشتن اوراق حق تقدم و حساب پس انداز مسکن از وام 50 میلیونی ساخت مسکن بهره مند شوند.

در حال حاضر وام ساخت مسکن بانک مسکن 30 میلیون تومان است که 25 میلیون تومان آن برای متقاضیان قسط بندی می شود


تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 1001
نویسنده : علیرضا


در بین محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی پراید 111 با قیمت 16 میلیون و 500 هزار تومان، پراید131 SX با بهای 16 میلیون و 300 هزار تومان، پراید 131 SL 15 میلیون و 200 هزار تومان و تیبا با قیمت 20 میلیون تومان در بازار به فروش رسیدند.

قیمت مگان 2000 با دنده اتوماتیک 76 میلیون تومان ، ماکسیما 105 میلیون تومان وتندر 90 E2 پارس خودرو 33 میلیون و 500 هزار تومان در بازار می باشد.

براساس این گزارش، از بین محصولات ایران خودرو، پژو 206 در مدل صندوقدارV9 و V8 با بهای 49 و 41 میلیون تومان، پژو 405، 22 میلیون و 500 تومان و پژو پارس سال با قیمت 32 میلیون تومان در بازار به فروش رسیدند.

در این میان خودروی تندر 90 E2 با قیمت 33 میلیون تومان در بازار فروخته شد.

شایان ذکر است، نمایندگی های فروش طولانی شدن وقفه در عرضه خودرو از سوی خودروسازان را علت رشد قیمتها در این بازار می دانند.


تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 1037
نویسنده : علیرضا

عضویت در شبکه های اجتماعی خارجی از سال ها قبل در ایران با محدودیت هایی مواجه بوده و همواره به نوعی جلوی آن گرفته شده است.موضوعی که این روزها درباره سایت هایی مانند فیس بوک و یا یوتیوب هم صدق می کند.

به گزارش خبرنگار فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از مشاهده علاقه کاربران به حضور در شبکه‌های اجتماعی خارجی، بسیاری تلاش کردند نسبت به طراحی و راه‌اندازی نمونه‌های داخلی و بومی این شبکه‌ها اقدام کنند. در این میان گاه حتی برای نام گذاری این شبکه‌ها هم از همان اسامی مطرح دنیا استفاده شد و شبکه‌هایی مانند فیس بوک فارسی و یوتیوب ایرانی وارد عمل شد اما با این حال موضوع عضو بودن برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی خارجی پابرجا است.

در چنین شرایطی هر از چندگاهی اخباری هم مبنی بر کاهش فیلترینگ و یا از فیلتر در آمدن این سایت‌ها مطرح می‌شود. ...
 


تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 973
نویسنده : علیرضا

ر شرایطی که دلالان و واسطه‌های بازار خودرو اعلام شیوه‌ جدید قیمت‌گذاری براساس نرخ ارز مبادله‌ای را مستمسک جدیدی برای رشد قیمت‌ها قرار داده‌اند، اما به گفته مقامات مسوول تفاوت ناچیزی بین نرخ قبلی قیمت‌گذاری خودرو با نرخ ارز مبادله‌ای وجود دارد.

یکی از اعضای کمیته قیمت‌گذاری خودرو در پاسخ به اینکه کمیته قیمت‌گذاری در جلسه‌ دوازدهم مهرماه قیمت خودروهای داخلی را براساس کدام نرخ ارز تعیین کرده است؟ اظهار کرد: در این جلسه مبنای محاسبات قیمتی خودروها به طور میانگین ارز دو هزار و 220 تومانی بوده است.

وی در پاسخ به اینکه برخی خودروسازان اعلام می‌کنند نرخ‌گذاری محصولاتشان با نرخ ارز کمتری صورت گرفته است، اظهار کرد: هر ادعایی می‌تواند مطرح شود، اما نرخ‌گذاری خودروها بر مبنای نرخ ارز دو هزار و 220 تومانی صورت گرفته است.به این ترتیب تفاوت بین نرخ قبلی قیمت‌گذاری خودروها (ارز 2220 تومان) با نرخ ارز مبادلاتی (حدود 2500 تومان) تنها حدود 5/12 درصد بوده و بر فرض اجرایی ‌شدن شیوه‌ جدید نرخ‌گذاری نیز حداکثر رشد قیمت خودرو‌ها 5/12 درصد خواهد بود.نکته قابل توجه این است که این افزایش قیمت نسبت به ‌نرخ‌های رسمی خودروها صورت خواهد گرفت که در مواردی تا 20 میلیون تومان کمتر از نرخ‌های فعلی بازار است به این ترتیب در صورت تعیین نرخ رسمی خودروهای داخلی براساس نرخ ارز مبادلاتی، قیمت جدید این محصولات در حد قابل ملاحظه‌ای کمتر از قیمت‌های فعلی بازار خواهد بود.

گذشته از آن اگر طبق دستور ريیس‌جمهوری مواد اولیه نیز به نرخ ارز مبادلاتی در اختیار خودروسازان قرار گیرد با توجه به کاهش هزینه‌های تامین مواد اولیه امکان کاهش قیمت‌ها نیز وجود خواهد داشت.


تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 1181
نویسنده : علیرضا

روز گذشته قیمت سکه در بازار تهران نسبت به روز دوشنبه با تقریبا 40 هزار تومان افزایش روبه‌رو شد. نیم سکه نیز دیروز با 15 هزار تومان افزایش روبه‌رو شد. ربع سکه نیز دیروز با همین میزان افزایش گران شد. در بازار طلا نیز قیمت هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت با 4 هزار تومان افزایش قیمت مواجه شد . در بازار سکه و طلا نرخ‌ها ارقام بالاتری را روزانه ثبت می کنند. این افزایش قیمت در بازار داخلی در حالی است که قیمت اونس جهانی طلا نسبت به روز دوشنبه تنها 9 دلار بالاتر ایستاده است.

مقایسه قیمت‌ها در 4 روز کاری هفته

طی هفته جاری در 4 روز کاری قیمت سکه تقریبا 6 درصد افزایش ثبت کرده و 80 هزار تومان افزایش ثبت کرده است. در این هفته همچنین نیم سکه با 8/4 درصد افزایش با 35 هزار تومان افزایش قیمت روبه‌رو شده است. ربع سکه نیز 30 هزار تومان در طول این 4 روز يعني معادل 7 درصد گران‌تر شده است.

در بازار طلا همچنین قیمت هر گرم طلای 18 عیار با 4/6 درصد افزایش، 8800 تومان افزایش قیمت ثبت کرده است. این شرایط در حالی است که طی این هفته قیمت طلا در محدوده 1660 دلار با نوسان 5 دلار تقریبا ثابت مانده و دیروز با رسیدن به نرخ 1665 دلار، نسبت به اول هفته حداکثر سه دهم درصد گران‌تر شده است. روند افزایش قیمت سکه و طلا در این روزها روندی کاملا غیر عادی است. با توجه به نرخ روز دلار در بازار آزاد و قیمت 1665 دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی، حداکثر ارزش طلای موجود در سکه بدون ارزش افزوده و حق‌الضرب یک میلیون و 470 هزار تومان است که با قیمت دیروز بازار تقریبا 40 هزار تومان فاصله دارد. در واقع این 40 هزار تومان خود افزایش بی ضابطه قیمت سکه است که از حد قیمت ارز آزاد نیز فراتر رفته است. در واقع با قیمت‌گذاری سکه به بیش از 1 میلیون و 500 هزار تومان، با احتساب اونس 1665 دلاری، قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران بسيار بالا محاسبه شده است. افزایش قیمت‌ها در این بازار در حالی است که درسال جاری بانک مرکزی با پشت سر گذاشتن تجربه پیش فروش سکه و نتایج و تاثیرات به دست آمده از آن در بازار طلا و اقبال به تجمیع و ذوب آن توسط برخی سود جویان، از تلاش برای آزمودن این شیوه در سال جاری خودداری کرده است.


تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 1045
نویسنده : علیرضا

در حالی که به نظر می‌رسد دولت به زودی قیمت خودرو را آزاد خواهد کرد، از بازار خبر می‌رسد منحنی قیمت‌ها همچنان روندی صعودی دارد و دلالی بیش از پیش رونق گرفته است. به گفته فعالان بازار، در حال حاضر کمتر مشتری واقعی‌اي اقدام به خرید خودرو می‌کند و به جای آنها، این دلال‌ها هستند که جولان می‌دهند و با خرید و احتکار خودرو، قیمت‌ها را بالا می‌برند. کارشناسان معتقدند وضعيت آينده قيمت‌ها در بازار خودرو بستگي به سياست فروش خودروسازان پس‌از شفاف شدن سياست كلي دولت دارد.

تیبا 20 میلیون شد، 206 به 50 میلیون رسید

دلال‌ها پشت فرمان بازار خودرو

گروه خودرو - در روزهایی که بازار خودرو به دست دلالان افتاده و کمتر مشتری واقعی جرات قدم گذاشتن به بازار را دارد، قیمت‌ها همچنان بالا می‌روند و حالا دیگر پراید خودرویی 5/17 میلیونی است و پژو 206 نیز محصولی 50 میلیونی. آن طور که فعالان بازار می‌گویند، در حال حاضر خرید و فروش خودرو رونق واقعی ندارد و بیشتر آنهایی که خودرو در این روزها می‌خرند، دلال و واسطه اند نه مصرف‌کننده واقعی. از همین روست که قیمت‌ها نیز در دو هفته گذشته روندی به شدت صعودی گرفته‌اند و گويا به این زودی‌ها نیز متوقف شدنی نیستند. كارشناسان معتقدند با توجه به آنکه طی هفته‌های باقی‌مانده تا انتهای سال، مشتريان واقعی نیز روانه بازار خواهند شد تقاضای خرید خودرو رشد خواهد کرد و اگر عرضه خودروها مناسب نباشد، قیمت‌ها باز هم بالا خواهند رفت.
 


تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 1373
نویسنده : علیرضا

قسمت اول نفوذ ارتش روشنفکران

لینک دانلود:دانلود این ویدیو

 دانلودنفوذ ارتش روشنفکران قسمت دوم
لینک دانلود:دانلود این ویدیو



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلیپ موبایل با کیفیت بالا , ,
تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1391
بازدید : 1776
نویسنده : علیرضا

% دانلود کلیپ ترانسفورمرز 3 در مورد ایران

 

 

در این کلیپ قسمت کوتاهی از فیلم ترانسفورمرز ۳ می باشد که در آن به پرچم ایران توهین و اقدام به حمله به تاسیسات هسته ایران می کند



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلیپ موبایل با کیفیت بالا , ,
تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1391
بازدید : 1277
نویسنده : علیرضا

% دانلود کلیپ صحنه های مهیج دربی 76 با حجم کم

 

 

صحنه های مهیج دربی ۷۶

فرمت : mp4

قسمت هایی از ۷۶ داربی بین استقلال و پرسپولیس

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود کلیپ موبایل با کیفیت بالا , ,
سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com